خانه تماس باما

فیلتر یخچال

فیلتر یخچال
  • ۰۰/۱۰/۹
  • نویسنده سایت : مدیر سایت

فیلتر یخچال

فیلتر یخچال


امروزه انواع مختلفی یخچال و فریزر وجود دارد یخچال‌هایی که دارای سیستم آب سردکن هستند جزو رایج‌ترین و مورد استفاده‌ ترین آن‌ها هستند. با وجود کیفیت نامطلوب آب در کلان شهرها برای بازدهی بهتر دستگاه‌ها و بالا بردن کیفت آب برای آشامیدن از انواع مختلف فیلترها برای یخچال‌ها استفاده میشود. یخچال‌هایی که به شیر آب لوله کشی متصل میشوند دارای یک فیلتر ویژه برای تصفیه آب هستند. هر فیلتر زمان استفاده مشخصی دارد اگر فیلتر یخچال خود را به موقع تعویض نکنید آب تصفیه شده با کیفیت نخواهد بود. بهتر است برای خرید فیلتر مناسب برای یخچال و همچنین تعویض آن توسط گروه حرفه‌ای آبانا انجام شود. 


فیلتر یخچال چیست؟ 


یخچال‌های ساید بای ساید بسیار زیبا هستند و یکی از مزیت‌هایی که دارند داشتن آب سرد کن و یخ ساز است. در مدل‌های پیشرفته این یخچال‌ها دیگر نیاز به پر کردن مخزن آب آن‌ها به صورت دستی نیست زیرا دیگر به صورت مستقیم به شیر آب شهری متصل میشوند و آب سرد مناسب را به صورت تصفیه شده در هر لحظه در اختیار شما قرار میدهند. 


انواع فیلتر یخچال


فیلترهای یخچال به دو دسته تقسیم میشوند که عبارتند از: 


فیلتر داخلی یخچال


این فیلتر که از نوع کربن اکتیو است در ورودی آب سرد کن قرار دارد. این فیلتر کلر موجود در آب را از بین میبرد و باعث از بین بردن بوی نا مطبوع هم میشود. انواع مختلف این فیلتر به شکل لیوانی، استوانه‌ای و. . است. 


فیلتر خارجی یخچال


زمانی که یخچال فیلتر داخلی نداشته باشد یک فیلتر خارجی در پشت آن نصب میشود. این فیلتر شبیه به کپسول است که هر طرف آن یک سوراخ برای متصل شدن به شلنگ دارد. استفاده از فیلترهای بیرونی به افزایش عمر فیلترهای درونی یخچال کمک میکند. اگر یخچال شما فیلتر داخلی ندارد باید حتما نسبت به نصب فیلتر بیرونی برای یخچال خود اقدام کنید. 


عمر فیلترهای یخچال چقدر است؟ 


روی فیلترهای یخچال زمان استفاده آن‌ها نوشته شده است که معمولا شش ماه تا یک سال است. فیلترهای داخلی عمرشان شش ماه است ولی فیلترهای خارجی بر اساس نوعی که دارند بین شش تا یک سال عمر دارند. زمان تعویض فیلترهای یخچال در نمایش گرهای پلن یخچال‌های پیشرفته با نمایش فیلتر یخچال با چراغ قرمز به شما اعلام میکنند که زمان تعویض فیلترها رسیده است. 


عوارض تعویض نکردن فیلتر یخچال


تعویض به موقع فیلترهای یخچال اهمیت زیادی دارد و اگر در زمان مناسب تعویض نشود علاوه بر خسارت، عوارض زیادی برای سلامتی دارد. این عوارض و خسارت عبارتند از: 


خراب شدن شیر برقی: بسته شدن راه آب و فشار کم آن باعث میشود شیر برقی طولانی‌تر کار کند که این باعث کاهش طول عمر آن و در نهایت به خرابی آن منجر میشود. 


ایجاد آلودگی در یخچال: اگر فیلتر که طول عمر آن تمام شده در یخچال باقی بماند گل و لای و ماسه وارد سیستم آب‌رسانی یخچال میشود که باعث ایجاد لجن و رسوب میشود که اگر این اتفاق رخ دهد باید سیستم شلنگ خود را تعویض کنید و یا با اسید یشویید. 


تغییر رنگ آب: امکان تغییر رنگ آب و تولید آب زرد وجود دارد. 


بوی نامطبوع آب: اگر فیلتر به موقع تعویض نشود امکان دارد آب بوی نامطبوع بگیرد. 


و…


اگر به دنبال خرید فیلتر یخچال هستید میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید

پرداخت امن با تنوع در پرداخت،امکان پرداخت در محل

مهلت 3 روزه پرداخت پس از دریافت کالا و خدمات

(گارانتی طلایی آبانا)

پشتیبانی 24ساعته و خدمات

خدمات پشتیبانی و خدمات آنلاین آبانا 

پاسخگوی 24 ساعته

7 روز هفته

ضمانت 7 روزه مرجوعی کالا

7 روز مهلت مرجوعی کالا و بازگشت وجه

ارسال به سراسر ایران

ارسال رایگان (تهران و کرج)

برای خرید های

بیش از 300 هزارتومان