خانه تماس باما

فیلتر یخچال سامسونگ

فیلتر یخچال سامسونگ
  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • نویسنده سایت : مدیر سایت

فیلتر یخچال سامسونگ

فیلتر یخچال سامسونگ


داشتن فیلتر برای یخچال های سامسونگ که در اصطلاح به آن ساید بای ساید هم میگویند یک امر مفید است.زیرا با وجود فیلتر تصفیه آب میتوانید با خیالی آسوده از آب و یخ یخچال خود استفاده کنید.فیلتر های داخلی یخچال های سامسونگ انواع مختلفی از نظر عملکرد، دوام،جنس،مدل و.. با هم متفاوت اند.عمر فیلتر های درونی یخچال محدود است و در یک دوره شش ماه نیاز به تعویض دارد.


فیلتر داخلی یخچال های سامسونگ چیست و چه کاربردی دارد؟


برای کم کردن هر نوع آلودگی از قبیل کلر،مواد شیمیایی و... در آب یخچال از فیلتر تصفیه آب استفاده میشود.یخچال های سامسونگ دارای دو فیلتر هستند،فیلتر داخلی و فیلتر خارجی.
معمولا یخچال های سامسونگ  فیلتر های داخلی دارند که این فیلتر ها بسته به نوع،سال ساخت و مدل آن ها در جاهای مختلف یخچال سامسونگ قرار گرفته اند.مثلا در برخی از مدل های یخچال سامسونگ فیلتر آن در بالای سقف یخچال قرار دارند.


فیلتر های داخلی یخچال سامسونگ از چه جنسی تولید میشوند؟


به طور کل تمامی فیلتر ها جنسشان از ذغال فعال و کربن تشکیل شده است.برخی از فیلتر ها فقط در جهت از بین بردن بوی نامطبوع و رنگ و طعم آب آشامیدنی موثر هستند؛دسته ای دیگر از فیلتر های یخچال وجود دارند که املاح،رسوبات درشت و.. آب را تصفیه میکنند.وجود داشتن همچین امکاناتی برای هر نوع از یخچال های سامسونگ بسیار موثر و کار آمد است.


ظرفیت داخلی فیلتر یخچال سامسونگ چقدر است؟


معمولا ظرفیت فیلتر های داخلی یخچال سامسونگ 5600 لیتر است.بعد از تمام شدن ظرفیت و مدت زمان استفاده فیلتر لازم است نصبت به تعویض آن اقدام کنیم.برای تعویض فیلتر داخلی یخچال خود میتوانید با ما تماس بگیرید.


تعویض نکردن به موقع فیلتر باعث بروز چه مشکلاتی میشود؟


اگر فیلتر داخلی یخچال به موقع تعویض نشود باعث وجود مشلاتی میشود که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد،مشکلاتی مانند:


تصفیه نامناسب آب
از کار افتادن یخ ساز
مسدود شدن مسیر آب به علت گرفتی از رسوبات
به خطر افتادن سلامتی
و...


عمر فیلتر داخلی یخچال سامسونگ چقدر است؟


عمر فیلتر های داخلی یخچال سامسونگ محدود است و معمولا به شش الی دوازده ماه بسته به نوع و مدل فیلتر متفاوت است.زمانی که مدت زملن استفاده از فیلتر تمام شود یخچال ها به طور خودکار چراغ و دکمه مربوط به فیلتر آب آن ها روشن شده و به شما هشدار میدهد تا فیلتر  را برسی و تعویض کنید.


فواید نصب فیلتر بیرونی برای یخچال سامسونگ چیست؟


در فیلتر های بیرونی برای جذب آلودگی ها و مواد مضر کربن فعال به کار رفته است.برای یخچال های سامسونگ معمولا از دو نوع فیلتر بیرونی فیلتر کربن فعل و فیلتر از جنس الیاف پلی پروپیلن استفاده میشود.


عمر فیلتر بیرونی یخچال سامسونگ چقدر است؟


عمر فیلتر های بیرونی یخچال از چهار ماه شروع میشود و حداکثر عمر آن ها هشت ماه است که بسته به نوع و مدلشان با هم متفاوت است.زمانی که عمر فیلتر بیرونی یخچال هم به اتمام رسید باید جهت تعویض آن اقدام کرد.


برای دیدن محصولات ما میتوانید به وب سایت آبانا مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید
 

پرداخت امن با تنوع در پرداخت،امکان پرداخت در محل

مهلت 3 روزه پرداخت پس از دریافت کالا و خدمات

(گارانتی طلایی آبانا)

پشتیبانی 24ساعته و خدمات

خدمات پشتیبانی و خدمات آنلاین آبانا 

پاسخگوی 24 ساعته

7 روز هفته

ضمانت 7 روزه مرجوعی کالا

7 روز مهلت مرجوعی کالا و بازگشت وجه

ارسال به سراسر ایران

ارسال رایگان (تهران و کرج)

برای خرید های

بیش از 300 هزارتومان