خانه تماس باما

مطالب مفیدی که راجب آب قلیایی باید بدانیم .

مطالب مفیدی که راجب آب قلیایی باید بدانیم .
  • ۰۱/۱۲/۲۲
  • نویسنده سایت : مدیر سایت

مطالب مفیدی که راجب آب قلیایی باید بدانیم .

آب سالم و قلیایی بهداشتی پایدار رابرای جوامع به ارمغان می اورد و زندگی را متحول میکند.

1-  دو نوع آب قلیایی وجود دارد:

ماناکر می‌گوید: «برخی آب‌ها می‌توانند قلیایی‌تر باشند، اگر به‌طور طبیعی در منطقه‌ای وجود داشته باشند که دارای سنگ‌هایی غنی از مواد معدنی خاص هستند».  آب قلیایی طبیعی ممکن است شامل کلسیم، پتاسیم، منیزیم و بی کربنات باشد. این مواد معدنی اضافه شده به منظور غنی سازی قلیایی و طعم است. همچنین ممکن است از طریق فرآیندی به نام الکترولیز برای افزایش pHSmartwater و  Essentia قلیایی که برای جدا کردن مولکول‌های اسیدی‌تر استفاده میشود قرار میگیرد.

 

2 -  فیلترهای قلیایی آب چیست و چرا باید آن را در خانه خود نصب کنید؟  ما روزانه مقادیر زیادی آب مصرف میکنیم چه گرفتن یک لیوان آب، دوش گرفتن، مسواک زدن یا آشپزی، از این شیرها استفاده زیادی می شود پس ناگفته نماند که ما می خواهیم آبی که استفاده می کنیم تا حد امکان تمیز و سالم باشدفیلترهای قلیایی  ابزاری است که به شما کمک می کند مطمئن شوید که شما و خانواده تان آبی می نوشید و در آن حمام می کنید که برای سلامتی شما مضر نیست.

 

3 -  فیلترهای قلیایی آب چیست؟  فیلتر های آب قلیایی فقط سیستم های فیلتر آب سنتی شما نیستن علاوه بر حذف آلاینده ها، این واحدهای مفید آب را با مواد معدنی سالم نیز تصفیه می کنند. آب قلیایی حاوی چهار ماده معدنی اصلی است که به مزایای سلامت چشمگیر آن کمک می کند . فیلتر های قلیایی دو منظوره هستند. در ابتدا آب ورودی به انها را فیلتر میکنند تا ناخالصی ها و زباله هایی که میتوان خطر ناک باشند آب قلیایی از انها عبور کنند آب اسیدی را از بین ببرند انها این کار را با تغیر شیمیایی آب انجام میدهند تا مولکول های کوچک دیگری هدایت شود.

 

4-  چه چیزی آب قلیایی را متفاوت میکند؟  آب ترکیبی از هیدروژن و اکسیژن است .

این عدد <هفت> خنثی یا متعادل بین اسیدی و قلیایی در نظر گرفته میشود اگر آب در مقیاس  کمتراز7 باشد اسیدی است اگر بالاتر از7  باشد (قلیایی) است .

آبی که قلیایی تر است اسید را در جریان خون کاهش می دهد .

متابولیسم را بهبود می بخشد.

انرژی را افزایش می دهد.

پیری را کند می کند.

هضم غذا را بهبود می بخشد.

این آب همچنین می تواند سلول های سرطانی را گرسنه نگه دارد...

 

5 - آب قلیایی مزه اش چطور است؟  

 طعم آب قلیایی ممکن است متفاوت از آب لوله کشی شما باشد. این همچنین می تواند طعم هرچیزی را که از آن استفاده میکنید  مانند قهوه یا چای تغییر دهد .

6- آیا آب قلیایی نقش مهمی در سیستم ایمنی دارد؟ 

مصرف منظم آب قلیایی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. وقتی بدن شما در حالت قلیایی است، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. آب قلیایی به طور طبیعی رادیکال های آزاد را خنثی می کند و در نتیجه سموم موجود در بدن شما را پاک می کند. نوشیدن آب قلیایی به طور منظم سیستم ایمنی بدن شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و همچنین فواید طولانی مدت برای سلامتی به همراه خواهد داشت .

یکی از مزایای اصلی نوشیدن آب قلیایی سم زدایی است.

برای سم زدایی بدن خود باید حداقل 8 لیوان آب قلیایی نیز بنوشید .

 توصیه می شود از بهترین فیلتر آب قلیایی  کنار دستگاه تصفیه آب استفاده نمایید .

آب قلیایی به کاهش وزن نیز کمک می کند .

. حذف سموم مضر از آب لوله کشی.

یک سیستم فیلتراسیون قلیایی همچنین ناخالصی های نامطلوب را از منبع آب شما حذف می کند که یک ارزش بهداشتی قابل توجه استآب لوله کشی، بر اساس محل سکونت شما، ممکن است حاوی انواع مختلفی از مواد شیمیایی خشن باشد که نوشیدن آنها به طور منظم خطرناک نیستاینها شامل هر چیزی از سفید کننده و فسفات گرفته تا آرسنیک و جیوه استاثرات منفی سفید کننده بر سلامت انسان به طور گسترده مستند شده است .

 

نکته چیست؟ می دانیم که نوشیدن آب فواید زیادی برای سلامتی دارد، از سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و جلوگیری از سردرد گرفته تا  دفع سموم از بدن  در حالی که تحقیقات بیشتری برای تایید فواید احتمالی آب قلیایی ضروری است، اما این آب  به این معنی  است  که بدون در نظر گرفتن این موضوع  باید بدانیم که پتانسیل آب قلیاییئ منفی است و میتوان  بدن انسان رامتعادل  سازد که این عمل خاصیت انتی اکسیدانی را برای بدن فراهم میکند و در واقع به بهبود بیماری های حاد کمک میکند .

پرداخت امن با تنوع در پرداخت،امکان پرداخت در محل

مهلت 3 روزه پرداخت پس از دریافت کالا و خدمات

(گارانتی طلایی آبانا)

پشتیبانی 24ساعته و خدمات

خدمات پشتیبانی و خدمات آنلاین آبانا 

پاسخگوی 24 ساعته

7 روز هفته

ضمانت 7 روزه مرجوعی کالا

7 روز مهلت مرجوعی کالا و بازگشت وجه

ارسال به سراسر ایران

ارسال رایگان (تهران و کرج)

برای خرید های

بیش از 300 هزارتومان