خانه تماس باما

دستگاه تصفیه آب در کرج

دستگاه تصفیه آب در کرج
  • ۰۰/۹/۱۱
  • نویسنده سایت : مدیر سایت

دستگاه تصفیه آب در کرج

دستگاه تصفیه آب در کرج

با نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب در کرج آب لوله کشی آشامیدنی با کیفیت تری را در اختیار داریم.زیرا نصب آن  باعث افزایش کیفیت آب به دلیل عبور از فیلتر های مختلف دستگاه میشود.در زمان نصب تصفیه آب در کرج لازم است بدانیم چند فیلتر روی دستگاه ما نصب شده است. کار یکی از فیلتر های موجود در دستگاه این است که باعث میشود رسوبات و ذرات بزرگ تر از پنج میکرون کاملا تصفیه شود. این سیستم مانع از سنگ کلیه در بدن میشود بنابراین نصب دستگاه تصفیه آب برای سلامت بدن بسیار مفید است.
قیمت انواع  دستگاه های تصفیه آب متفاوت است و به مواردی همچون تعداد فیلتر ها ، نوع فیلتر ها و ظرفیت آن ها بستگی دارد.


چرا خرید دستگاه تصفیه آب؟


در حال حاضر امروزه اکثر خانواده ها دستگاه تصفیه آب خریداری کرده اند.این دستگاه با انواع فیلتر های مختلف میتواند مقدار زیادی از مواد شیمیایی،میکروب ها،چندین مواد خطرناک و نمک های محلول در آب را از بین ببرد.برای خرید دستگاه مناسب خود اول باید نیاز خود را مشخص کنید باید بدانید به چه درجه ای از آب تصفیه شده نیاز دارید تا بتوانید دستگاه مناسب را خریداری کنید. به طور کلی دستگاه های تصفیه اب به دو دسته تقسیم میشوند:


1.دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ و مخزن


دستگاه های تصفیه آب که برقی نیستند و پنپ و مخزن ندارند میتوانند بین یک تا ده فیلتر داشته باشند. کیفیت آب خارج شده از این دستگاه برای کسانی که سختی آب برایشان مهم نیست مناسب است. ولی نصب این دستگاه برای تصفیه آب خانگی در کرج مناسب نیست.


2.دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس


دستگاه اسمز بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی است.این دستگاه دارای پمپ و مخزن و شیر های برقی است که نصبت به دستگاه های تصفیه بدون پمپ خیلی بهتر و قوی تر عمل میکند.لازم است بدانید دستگاه های تصفیه آب اسمز که دز شش مرحله عمل میکنند دو نوع دارند. نوع تقلبی و اصلی که نوع تقلبی آن قیمت کمتری دارد.
برای گرفتن مشاوره در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.


قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی در کرج


به روز ترین و مدرن ترین دستگاه های تصفیه آب امروزه دستگاه های تصفیه آب اسمز هستند که دارای پمپ و مخزن هستند.سیستم اسمز معکوس معمولا از شش الی هشت فیلتر تصفیه آب تشکیل شده اند که مناسب ترین آنها برای کرج و انواع محله های استان البرز است. برای ثبت و خرید تصفیه آب نیاز به رفتن به مکان خاصی نیست تنها با یک تلفن میتوانید سفارش دهید تا با خدمات نصب و ارسال  در کرج در خدمت شما عزیزان باشیم. یک تصفیه آب هفت مرحله ای با توجه به محله های کرج به شما عزیزان ارائه میگردد البته دستگاه های ساده تصفیه آب سه مرحله ای هم هستند که بدون پمپ و مخزن تنها به تمیز کردن آب آشامیدنی میپردازند. شما عزیزان میتوانید با توجه به خواسته خود هر نوع دستگاه تصفیه آب را انمتخاب و خریداری کنید.


نصب دستگاه تصفیه آب در کرج


پس از خرید دستگاه تصفیه مورد نظر،جهت نصب میتوانید با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شوندو نصب دستگاه شما را انجام دهند. راهنمای نصب تصفیه آب به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:


1.فیلتر های پیش تصفیه را در هوزینگ ها قرار دهید
2.ممبران را در محفظه قرار دهید
3.نصب شیر مخزن تحت فشار
4.نصب شیر برداشت
5.دستگاه را به آب ورودی ساختمان متصل کنید
 6.اتصال خروجی فاضلاب
7.دستگاه را به مخزن تحت فشار متصل نمایی

پرداخت امن با تنوع در پرداخت،امکان پرداخت در محل

مهلت 3 روزه پرداخت پس از دریافت کالا و خدمات

(گارانتی طلایی آبانا)

پشتیبانی 24ساعته و خدمات

خدمات پشتیبانی و خدمات آنلاین آبانا 

پاسخگوی 24 ساعته

7 روز هفته

ضمانت 7 روزه مرجوعی کالا

7 روز مهلت مرجوعی کالا و بازگشت وجه

ارسال به سراسر ایران

ارسال رایگان (تهران و کرج)

برای خرید های

بیش از 300 هزارتومان