خانه تماس باما

فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب
  • ۰۰/۱۰/۵
  • نویسنده سایت : مدیر سایت

فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب


فیلتر تصفیه آب،آبانا خود را متعهد به ارائه بهترین فیلتر ها ی دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب میداند.فیلتر های موجود در آبانا از معتبر ترین برندهای تولید شده است و قابل استفاده بر روی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است.


فیلتر دستگاه تصفیه آب


استفاده از فیلتر برای دستگاه های تصفیه آب خانگی امری مهم و ضروری است زیرا بالاترین کیفیت را برای آب تامین میکند.عمر فیلتر ها هم مسئله مهمی است که باید مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.عمر فیلتر هایی که در آبانا وجود دارد نسبت به فیلترهای مشابه در بازار بیشتر است.


مراحل تصفیه آب


انجام فرایند تصفیه آب در چند بخش داخل فیلتر ها انجام میشود که در ادامه آن ها را توضیح میدهیم:


فیلتر تصفیه آب در مرحه اول(فیلتر پلی پروپیلن)


این فیلتر ها از الیاف پروپیلن صد درصد ساخته میشود.در این فیلتر تراکم سطح خارجی (بیرونی) به سطح داخلی افزایش پیدا میکند، یعنی ساختار آب به این گونه است که ذرات درشت تر در قسمت بیرونی فیلتر و ذرات ریز تر در قسمت درونی (داخلی) فیلتر به دام می افتند.رنگ این فیلتر سفید است و زمانی که آلاینده ها را از آب جدا میکند به رنگ زرد تغییر میکند که این امر نشان دهنده آن است که وقت تعویض فیلتر است.فیلتر تصفیه آب مرحله اول،این فیلتر از جنس پلی پروپیلین است که توانایی حذف شن و ماسه،زنگ لوله،گل و لای و ذراتی که بالای پنج میکرون است دارد از آب جدا میکند.


فیلتر تصفیه آب مرحله دوم(فیلتر)


فیلتر مرحله دو دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت تایوان است که به آن فیلتر کربن فعال گرانول و کربن پودری هم میگویند.این فیلتر بعد از فیلتر پلی پروپیلن (فیلتر مرحله اول)قرار میگیرد و ساخته شده از پوسته پر شده از کربن فعال به صورت دانه ای میباشد.این فیلتر باعث از بین رفتن رنگ،طعم و بوی نامطبوع آب میشود.وظیفه فیلتر کربن گرانول حذف آلاینده های شیمیایی آب مانند کلر و مشتقات آن است.عمر فیلتر کربن گرانول به طور معمول بین 3 الی 4 ماه است.


فیلتر تصفیه آب مرحله سوم(فیلتر کربن بلاک)


این فیلتر مزایای زیادی دارد و یکی از اصلی ترین فیلتر های دستگاه تصفیه آب است.فیلتر کربن بلاک طول عمر بسیار بالایی دارد و توانایی تصفیه آب زیاد در حدود ده متر مکعب را دارد.کیفیت فیلتر کربن بلاک به گونه ای است تا حفره های موجود در سطح کربنی زمان ماندن آب را بیشتر کند که این امر سبب افزایش کیفیت تصفیه آب در مقایسه با سایر فیلتر ها میشود. 


 فیلتر تصفیه آب مرحله چهارم(فیلتر اسمز معکوس)


این فیلتریکی از مهم ترین و اصلی ترین فیلتر  دستگاه تصفیه آب است که به قلب دستگاه تصفیه آب هم معروف است.فیلتر اسمز معکوس از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده است تشکیل شده.روش اسمز معکوس املاح آب را از هشتاد تا نود و هشت درصد کاهش میدهد.


فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم(فیلتر کربن نهایی)


فیلتر کربن نهایی از جنس کربن است.دانه های کربن در این فیلتر بو و طعم نا مطبوع آب را حذف میکند  طعم آب را گواراتر میکند.


فیلتر تصفیه آب مرحله ششم(فیلتر مینرال)


این فیلتر از املاح مفید و عالی تشکیل شده است که در مرحله برداشت آب املاح مفید را به آن اضافه میکند و طعم آب را بهتر میکند.


برای دریافت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آبانا مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید

پرداخت امن با تنوع در پرداخت،امکان پرداخت در محل

مهلت 3 روزه پرداخت پس از دریافت کالا و خدمات

(گارانتی طلایی آبانا)

پشتیبانی 24ساعته و خدمات

خدمات پشتیبانی و خدمات آنلاین آبانا 

پاسخگوی 24 ساعته

7 روز هفته

ضمانت 7 روزه مرجوعی کالا

7 روز مهلت مرجوعی کالا و بازگشت وجه

ارسال به سراسر ایران

ارسال رایگان (تهران و کرج)

برای خرید های

بیش از 300 هزارتومان